°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

یک احساساتی هست
که نمیشود به دیگری فهماند
نمیشود گفت
آدم را مسخره میکنند
هرکسی مطابق
افکار خودش دیگری را قضاوت میکند
زبان آدمیزاد مثل خود او
ناقص و ناتوان است...

#صادق_هدایت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ آذر ۹۵، ۱۳:۵۰ - مهسا ر ب
    همدان

فان کشوووووون

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۱ ب.ظ
هلو بروبچهای بیان
بالاخره در آخرین لحظه خودم رو به فان کشون رسوندم
کسایی که کشیدم:
1:میسی ریکا(یه خورده من)
2:نسیم(دختری از نسل حوا)
3:آراگل(چرک نویس کمی احساسات و خزعبلات)


خب بریم سراغ نقاشیا
1:آراگل
.
.
2:میسی ریکا
.
.
3:نسیم
.
.
.

اینم عکسی که قراره باهاش تو مسابقه شرکت کنم(کلاژ سه تا نقاشی)

+لططططفا رای بدین بهم کلی زحمت کشیدم....خاعش میکنم:( 



موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۱۲
ღღƅʌɾʌɲ ღღ

نظرات  (۷)

((-: اوه یه
خانوم هنرمند
پاسخ:
بعله...عای عم خیلی هنرمند
چشم نخوری بانو؟
پاسخ:
نچ نترس هههه
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۵ ɐɹɐɓol •_•
:) قبلا تعریف و تمجید هارو کردم
پاسخ:
فداات:)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ ابو اسفنج بلاگفانی
ماشاءالله نقاشید ها!
پاسخ:
ممنون.نقاشیو خیلی دوست دارم
منو خیلی باحال کشیدی ^_^
پاسخ:
مرسی.خوشحالم ک خوشت اومد^_^
ای جان این منم؟!؟ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
خودمو صورتی طور ندیده بوده تا حالا!! :)))
مرسی خانومی! :)
خیلی نقاشیت خوشگله عزیزم! :)
پاسخ:
مررسیی گلم
رها جان سلام عزیزم :)
از وب بلاگر اومدم پیشت :)
به به هنرمند هم که هستی :*
دوست شیم آیا؟! 
منتظر خبرتم گُلم ^_^
پاسخ:
خخخ من باران هستم یاسمین خانوم
آرع دوست باشیم منم تو بیان دوست آنچنانی ندارم.
دنبالت کردم دنبال کن
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">