°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

یک احساساتی هست
که نمیشود به دیگری فهماند
نمیشود گفت
آدم را مسخره میکنند
هرکسی مطابق
افکار خودش دیگری را قضاوت میکند
زبان آدمیزاد مثل خود او
ناقص و ناتوان است...

#صادق_هدایت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ آذر ۹۵، ۱۳:۵۰ - مهسا ر ب
    همدان

پست ثابت

چهارشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

ســـــلام

من باران هستم

15 سالمہ

اینجا دلنوشته ها؛متن های ادبی و اثر های هنری خودم رو آپ میکنم

اووووممم دیگ چی بگم؟

همینا دیگ...cm فورگت نشع پلیز


+

شکستن دل

به شکستن استخوان دنده می ماند

از بیرون همه چیز

رو به راه است

اما 

هر نفسی که میکشی

دردی ست که میکشی...


#گرک_برنت

#بوسه_دوربین

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۰۳
ღღƅʌɾʌɲ ღღ

نظرات  (۴)

وب قشنگی داری -_^
پاسخ:
مرسی وب شمام خیلی قشنگه
باران :)
اسم زیبایی داری :)
وبت هم زیباست :)
پاسخ:
ممنون.نظر لطفته
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۵ بانوی عاشق
سلام خانوم خوش ذوق
اگه همینطور ادامه بدی یه نویسنده ی خوب میشی
خیلی عالیه که دلنوشته ها ی خودت رو مینویسی :-)
پاسخ:
سلام.ممنون نظر لطفته
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۱ ابو اسفنج بلاگفانی
سلام.
اگه اون سه نفر جزو کسایی که ظرفیت شون پر شده نباشن مشکلی نیست.
پاسخ:
نه نیستن.میس ریکا+آراگل+نسیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">