°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

یک احساساتی هست
که نمیشود به دیگری فهماند
نمیشود گفت
آدم را مسخره میکنند
هرکسی مطابق
افکار خودش دیگری را قضاوت میکند
زبان آدمیزاد مثل خود او
ناقص و ناتوان است...

#صادق_هدایت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ آذر ۹۵، ۱۳:۵۰ - مهسا ر ب
    همدان

چرت و پرت

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

+یه وقتایی دلت اینقدر میگیره که اضافش از چشات میزنه بیرون

+وقتی پر دردم بیشتر میخندم

+دل..یه دو حرفی پر حرف

+تعریفاشون از صدتا فحش بدترن...خودیا از همه دشمن ترن

+شاید روز بعد نباشیم...پس نامرد نباشیم

+سرطان بهونس قاتل اصلی خاطره‌س

+تا جنون فاصله ای نیست از اینجا که منم

+از کوزه همان برون تراود که در اوست...

+ببخشید اگ اضافیم

+هیچوقت هیچکس نفهمید حرفامو

+شاید منم اگه بمیرم بشم عزیز دل همه؟...

+من اونیم که بلد نیس موقع ناراحتی شیشه بشکنه آینه بشکنه ظرف بشکنه...من فقط زورم به این بغض لعنتی میرسه

+شاید بالاخره یه روز تونستم مث دختره توی فیلم(لاک قرمز)سرش داد بزنم :چرا اذیتم میکنییییی

+:)

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۹/۱۶
ღღƅʌɾʌɲ ღღ