°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

آسمون من نہ آبیہ نہ ہواش بارونیہ آسمون من خاڪستریہ با چندتا پرنـכه ڪوچیڪ سیاه ڪہ گوشہ ابرا نقاشے شـכن

°•○●כارڪ پارادایس●○•°

یک احساساتی هست
که نمیشود به دیگری فهماند
نمیشود گفت
آدم را مسخره میکنند
هرکسی مطابق
افکار خودش دیگری را قضاوت میکند
زبان آدمیزاد مثل خود او
ناقص و ناتوان است...

#صادق_هدایت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
منوی بلاگ
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۳ آذر ۹۵، ۱۳:۵۰ - مهسا ر ب
    همدان

برف پاییزی!!

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ب.ظ

سلام

امروز صبح با صدای خواهر زاده جان از خواب بیدار شدم

از پنجره که بیرونو نگاه کردم دیدم داره بـــــرف میاد

و با انرژی مضاعفی رفتم توی حیاط و کلی عکس گرفتم

چنتاشو میذارم اینجا شماهم ببینید:)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

:) امیدوارم خوشتون اومده باشع


+بازهم جمعه شد

و بازهم دلم تا مژه هایم گرفته است

دلم یک تب شدید میخواهد

یک هوای بارانی-برفی

یک اتاق تاریک

یک فنجان قهوه تلخ

یک گریه طولانی

دلم...

تورا میخواهد....

#علی_سلطانی



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۴
ღღƅʌɾʌɲ ღღ

نظرات  (۴)

۰۵ آذر ۹۵ ، ۰۰:۵۶ ابو اسفنج بلاگفانی
چه برفی! اینجا فقط سوز میاد. مشهد.
پاسخ:
خخخخ اینجاهم بند اومده دیگه
وااااای خوش به حالتون :))
پاسخ:
مرسی:)
فقط سرماش به ما رسید
خوش بحالت چه حیاط بزرگی دارید، خونه ما علاوه بر آپارتمان بودن خیلی هم کوچیکه ):
پاسخ:
هههه آخی.اهل کجایی مگ؟
مرسی.خودمم خیلی دوسش دارم!!
همدان
پاسخ:
آهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">